Nov 1, 2012

Hey November

Bismillahirahmanirrahim..assalamualaikum, aku baru siap edit blog aku, nampak matang x? wakaka, hari ni mlm jumaat, da masuk 2.11, means dah makin dekat aku dgn exam, tgh syok2 layang nasyid, mohon aku share ini, for me and for you

Dear November, please be good to me. Masa depan itu dibeli oleh masa sekarang.
''astaghfirullah'' for my PAST. ''alhamdulillah'' for my PRESENT. And ''insya-Allah'' for my FUTURE. :)

Kadangkala ALLAH menjauhkan seseorang itu daripada hidup kita atas sebab untuk melindungi hati kita, jadi berhenti mengejarnya :)


Setiap bait tulis yg aku copy and paste kat atas beri aku ilham, new spirit, aku mula redha, aku mula yakin, dan aku mula mencari sebab mengapa Allah hadirkan cinta 'kejap' tu dalam hidup aku, thanks Allah, i LOVE u~

actually, aku ada karang satu puisi, nanti aku update lagi, salam.